Fokus på frisk

Var till läkaren idag, för sista gången i mitt liv. Det är tredje veckan som jag har ont i halsen nu. Jag har ätit en stadig kur med både ipren och strepsil men utan resultat. Men det är tydligen bara fortsätta med det och vänta ut det för att citera läkaren: "din hals bara är sån här". 200spänn och ett ironiskt JAMEN TACK FÖR DET DÅ senare så var jag varken klokare eller friskare. Precis som med magen tidigare i år.

Det kanske låter klyschigt eller oförståligt, men jag LÄNGTAR tillbaks till träningen! Jag har liksom inte kommit så här långt eller fått mina resultat för att kasta bort dem och börja om från scratch. Nej, jag vill sätta upp nya mål och klättra över nya hinder! Men för det så måste jag bli frisk. Inte frisk som en nötkärna, det har jag inte tålamod till, men iallafall vara feber- & förkyldfri. Dem mest kritiska. Sen ska jag tokköra igen!!!