Elin & Daniel

Nu är allt nedpackat och klart. Det enda som finns kvar är att sova och låta morgon dagen komma.
Flyttgubbarna kommer vid 8-9, och vid 10 ska vi vara på banken med köparen och sen ska vi bara käka sen åker vi. Nej, sen flyttar vi. Till Avesta! Helt sjukt. Flyttdagen är här.

Jag har lääänge bara sett fram emot flyttdagen. Bara fokuserat på de positiva, har inte riktigt låtit mig känna vad som jag lämnar kvar. Eller rättare sagt vem jag lämnar kvar.
Elin. Min underbara vän. Vore det inte för henne så skulle jag inte ha trivits alls i Skellefte. Vi har umgåtts så gott som varje dag. Har det inte varit för träningarna på vardagarna så har vi lekt på helgerna. Vi två och våra män. För jag ska inte glömma Daniel! En otroligt omtänksam och givmild kille. 
De har tagit med oss på alla event, presenterat oss för deras vänner och fått oss att känna oss delaktiga. Dom gav oss ett socialt liv!

Och det var inte förrän ikväll som det slog mig att det var dags att säga hejdå till dem, på riktigt! Det är så jobbigt att säga hejdå när man inte har en aning om när man ses nästa gång. Men det är inte sista gången vi ses, och det är det som är det väsentliga <3

 

1
Elin

Som sagt, ni anar inte hur stort tomrum ni lämnar efter er! Det har varit en stor ära att få vara era skelleftebästisar under det här fantastiska året. Och Mimmie det finns ingen som du! Jag kan inte låta bli att få panik av tanken att du inte kommer bo 4 dörrar bort och göra min vardag ännu bättre! Du är verkligen en vän för livet och jag kommer att sakna dig så ofantligt galet mycket! Men samtidigt så är vi såklart så glada för er skull! Äntligen får ni flytta närmare erat Bästerås! sen är det faktiskt bara en tidsfråga innan vi ses igen :-) tack för detta fina inlägg älskade du! STOR puss och kram till er båda! Vi älskar er!

Svar: Underbara människa, du gör mig alltid så glad! Att träna kommer aldrig att bli detsamma utan dig, o ingen granne kommer nånsin att kunna mäta sig med er <3 Vi ses SNART igen!! <3
Mimmie