28.11.2012

God daaaamn vilken dag!! Kroppen har varit trött, hjärnan hyperaktiv och foten halt (tips: jobba inte 10tim i uggs). Jag har skrattat åt allt och ingenting! Att jobba på Åhléns 830-19 var minst sagt intressant ;) När jag väl jobbade så passade jag på att köpa en jätte fin adventstake. Måste dock byta den imorn då en lampa är glapp. Tråkigt, tråkigt...

När jag kom hem så åkte Mannen min & jag och handlade, köpte julblomma och pepparkakshus! Snart äre pysseldags:) Sen hem, käkade och satt igång med att ordna hemmet. Vi har ääääntligen gardiner uppe! Det syns att jag inte är nån hobbystrykare, men det får funka. Lite (LITE) julpyssel har åkt fram. Förutom en adventstake så saknar vi en julstjärna.

Så NU får jag slå ro. Ska njuta av vårt lilla julpyssel och de små ljusen som är tända innan jag däckar.
Nattinatt!