Torsdag

Vaknade kl.8:30, trodde inte att det var sant. Ohälsosamt att vakna så tidigt! Lyckades somna om till 9, sen gav jag faktiskt upp. Nice gjort av mig var det för det VAR ju fint väder då, till skillnad från nu.
Jag tog mig ut på en morgonpromenix och invigde mina nya lilarosa hörlurar. Tyvärr är dom inte lika bra som dom är snygga! Dom får duga ett tag framöver.
 
 
Efter min älskade havregrynsfrulle drog jag till gymmet. Kände mig inte ett dugg pepp egentligen, fast jag vet att bara jag kommer över DET hindret så flyter det på efteråt. Det gjorde det oxå!
Nu har jag ett konditionspass; tvätta! Om det inte är ett konditionspass att springa upp o ned för fyra våningar, then what is?! Är ju värsta intervallpasset ;)
 
Nu blire lurre och sen jobb. Kan passa på o säga att imorn blire inget inlägg. Hemskt ledsen över att göra er så besvikna men jag jobbar 9:50 - 18 på Stadium och sen 20 - 03 på Harry's. Kom gärna o hälsa på!;)