Dum man är

Nu funkar det äntligen att kommentera!! Allt mina kära fru behövde göra var att logga in och ut på min blogg. Och skriva ett inlägg ;)

Jaha.
Jag ligger just nu på soffan och drömmer om what could be. Om vilken fierce kropp jag borde ha! Jag menar, om livet va rättvist så skulle man jag ha en förbränning som gick igenom ALLT! Kroppen borde bli lika påverkad av en chokladkaka som av en banan. Och för varje kilometer man går borde ett kilo ploppa av (tänkte skriva meter men lite verklighetsbunden måste man väl vara).

Ni tror inte att jag har lite ångest? Hade tänkt vara på gymmet o grisa, men jag orkar fan inte. Vi tar nog det imorgon istället ;) Jag väljer att ligga i ett mörkt rum, med ångest över att inte träna, framför att ta mig i kragen o må bra över mig själv.
Dum man är.

2
Lina

Tydligen kan jag fixa saker utan att ens behöva göra något, perfekt ;)

M

Så varför tror du att du är min "go to guy"?! ;)