Välförtjänt soffläge

Igår gjorde vi klart flytten på ca 3,5tim. Sprang upp och ned för tre våningar, sen ner i källaren. Lämnade alla grejor i min underbara fasters garage.
Planen är att bo hos Mannens syster. Hon bor i en ljus, liten etta. Är lite skillnad mot vår trea, men jag och Mannen är ju som fastklistrade ändå så det gör inget:) Finns det hjärterum så finns det stjärterum!
På kvällen försökte jag läsa lite medan Mannen kollade fotbollen, jag läste typ 1,5 kapitel sen tvärdog jag. Som jag typ gjorde på soffan för 1tim sen..
Helt död i kropp o själ! Efter jobbet åkte jag och putsade fönstrena i lghten, med hjälp av pappa o söta lilla farmor:) Det riktigt sved i ögonen och dunkade i huvudet av trötthet. Att lida av narkolepsi skulle inte vara så dumt ibland. Men det var bara att bita ihop, speciellt med tanke på att putsa fönster är den enda flyttstädningen vi behöver göra:) Hallelulja för renoveringar!!:)

Jag hade mer planer för kvällen, men jag ska bara mumsa på lite ben & jerrys och mini cupcake..

Over and out.
zZzzZz......